Business Development Manager | AUTO i k soukromým účelům

Máte zkušenosti s B2B obchodem v oblasti agenturního zaměstnávání? Pojmy jako RPO, international mobility a temporary staffing Vám nejsou cizí? Výborně! Hledáme zkušeného a ambiciózního Business Development Managera, který se stane klíčovým hráčem v našem týmu Grafton/GI Group.

Vaším hlavním úkolem na pozici Business Development Manager bude identifikovat nové obchodní příležitosti, budovat a udržovat dlouhodobé vztahy s našimi klienty v Plzeňském kraji, Jihočeském kraji, v Praze a na Vysočině a aktivně přispívat k rozvoji naší společnosti. Budete mít jedinečnou příležitost přinášet inovační řešení do oblasti lidských zdrojů a zvýšit naši konkurenceschopnost na trhu.

Náplň práce:
- budovat a udržovat pevné vztahy s existujícími klienty
- identifikovat nové obchodní příležitosti v přiděleném regionu
- vedení komplexního prodejního cyklu (od identifikace potřeb klienta, až po uzavření smlouvy)
- pravidelně aktualizovat data v interních systémech
- spolupracovat s interním týmem pro dosažení společných cílů
- analyzovat konkurenci a identifikovat nové trendy v oblasti lidských zdrojůZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- minimálně 3-5 let zkušeností v oblasti agenturního zaměstnávání, personálního poradenství nebo HR
- zkušenosti s B2B ochodem, business developmentem, prodejem
- zkušenosti s temporary staffing, RPO, IM
- vynikající komunikační dovednosti a schopnost budovat dlouhodobé vztahy
- schopnost pracovat samostatně a dosahovat obchodních cílů
- analytické a strategické myšlení
- anglický jazyk na komunikativní úrovni
- ŘP skup. B, ochota cestovat

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- kvartální bonusy
- služební automobil i k soukromým účelům
- 2 dny home office/týden
- až 8 dní placeného volna navíc nad rámec zákonné dovolené
- 2 dny sick days/rok
- flexibilní pracovní doba
- teambuidingové aktivity (6 dní/rok)
- Cafeterie ve výši 14 400 Kč/rok
- Multisport karta
- stravenkový paušál (107 Kč/den)
- služební mobilní telefon s paušálním tarifem i k soukromým účelům
- příspěvek na penzijní připojištění
- firemní a jazykové vzdělávání
- občerstvení na pracovišti
- přátelský kolektiv

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Bussines Development Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
HQ HR (GR)
I#Celoudova#403077203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?