MANAŽER ROZVOJE OBCHODU | KRÁLOVÉHRADECKÝ KRAJ

Přidejte se k našemu týmu!

Hledáme seniorního obchodníka zaměřeného na prodej B2B. Staňte se součástí perspektivní společnosti v oblasti služeb. Nabízíme atraktivní produkt, díky kterému budete mít možnost rozvíjet dlouhodobou spolupráci se svěřenými klienty ve Vašem regionu.
Pokud máte cit pro obchod a domluvíte se anglicky, dejte nám o sobě vědět!

Co Vás na pozici čeká:

- Navazování vztahů a aktivní hledání prostoru pro spolupráci
- Péče o dlouhodobé obchodní případy
- Občasná komunikace v angličtině
- Příprava a realizace dlouhodobé strategie s klienty
- Aktivní účast na klientských akcích
- Spolupráce při adaptaci nových členů týmu
- Cestování v rámci svěřeného regionu

Budeme se těšit :)Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Praxe na obdobné pozici v B2B (min. 3 roky podmínkou)
- Angličtina na úrovni min. B2
- Aktivní vyhledávat obchodních příležitostí
- ŘP sk. B
- Znalost MS Office (především Excel)
- Komunikační a prezentační dovednosti

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- Celkem 25 dní dovolené + za každý odpracovaný rok den volna navíc
- 3 sick/wellness days a narozeninový den volna
- Služební automobil i k soukromým účelům
- Multisport karta
- Příspěvek na penzijní připojištění až 24 000 Kč/rok
- Příspěvek na stravování (stravenková karta)
- Individální vzdělávací plán
- Sportovní a teambuildingové akce
- Příjemné pracovní prostředí
- Zvýhodněné SIM karty
- Zvýhodněné tankovací karty pro soukromé užití
- Občerstvení v kanceláři a další zajímavé benefity

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Bussines Development Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Hradec Kralove (GR)
(+420) 495 213 748
D#Seminko#407234203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?