Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Kontakt: Administrativa, tel.: +420 777 77 15 66, e-mail: info@pexpats.com

Upřesňující informace:

Náš startup - pexpats.com má v péči stovky klientů z celého světa, kteří se zde v České republice chtějí usadit, studovat nebo podnikat. Poskytujeme servis, který by ocenila i spousta z nás. Od registrací vozidel, přes víza až po živnostenské oprávnění.

Jelikož máme nejlepší ohlasy na trhu, tak klientů je stále více, a proto hledáme nový přírůstek do naší mladé party, který se o klienty bude nejen starat, ale bude je zastupovat před všemi různými úřady, a zároveň bude hlavním aktérem v komunikaci s řadou vládních organizací.


NÁPLŇ PRÁCE
Pracovní dobu budeš trávit v našem sídle na Praze 1, občas bude potřeba zajít na nějaký úřad, poštu nebo někam s klientem
- Administrativa - papírování je občas třeba, ale neboj, jsme hodně přes technologie, takže administrativa jen do únosné míry
- Klientský servis - klasické mailování a poskytování informací ve všech různých odvětví

V čem by měl náš kandidát excelovat?
- Pečlivost, samostatnost a spolehlivost
- Vyhovuje ti dynamické prostředí - žádná korporátní šeď a nuda
- Schopnost samostatné i týmové práce
- Anglický jazyk na úrovni B2
- Český jazyk - formální korespondence písemně i po telefonu
- Nebojácnost a zodpovědnost - budeš zastupovat naše klienty, a to chce velkou míru empatie a schopnosti hledat řešení pro všechny typy překážek

Nemusíš se bát, že nemáš v tomto oboru žádné zkušenosti ani znalosti - vše tě moc rádi naučíme. :

Zaměstnanecké slevy:
- Pracovní číslo s neomezeným tarifem
- Zajímavý obor
- Dynamické prostředí
- Motivační ohodnocení
- Cenné zkušenosti
- MacBook


Plat od:
19 700 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.08.2023
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Administrativa
+420 777 77 15 66
info|pexpats#com






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaExxonMobil Czech Republic, s.r
od 49 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

JeseníkAZTM Services, s.r.o.
od 19 500 Kč

Pracovníci informačních služeb jinde neuvedení

Karlovy VaryKokiska s.r.o.
od 28 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

SemilyHOYA Lens CZ a.s.
od 21 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Karlovy VaryZákladní škola Hroznětín, okre
21 700 - 31 800 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.