Náplň: -Telefonická komunikace se zákazníky - očními optiky - Přijímání objednávek, konzultace a specifikace požadovaného zboží - Zadávání objednávek do interního objednávkového systému - Podpora zákazníků informacemi o produktech a jejich nejvhodnějším použití - Řešení námitek, potřeb požadavků a potíží zákazníků-Příprava zakázek k dalšímu zpracování v jiných odděleníchPožadavky: SŠAJ výhodouUživatelská znalost MS OfficePraxe v chodu zákaznického servisu nebo centraKomunikativnost, schopnost navazování kontaktůSpolehlivost, solidní vystupování, schopnost samostatné i týmové práceProvozní doba infolinky 8-18 hod - střídavá pracovní dobaOdolnost vůči stresuNabízíme: Zajímavá a samostatná práceZázemí nadnárodní společnostiPříjemné pracovní prostředí a adekvátní ohodnoceníkontakt: e-mailem, telefonicky