Odborní pracovníci hospodářské správy

POŽADAVKY NA UCHAZEČE:
vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou
znalost práce s PC (MS Office, Internet)
samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti
řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost)

CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA:
komplexní zajištění činností spojených s provozem, údržbou a správou budov a další administrativní práce s tím spojené např.
- zajišťování oprav a údržby majetku včetně přípravy projektové dokumentace poptávkového řízení a dalších podkladů pro uzavření smluv
- zajišťování provozu technických zařízení včetně zodpovědnosti za dodržování termínů revizí a kontrol
- zajišťování plnění požárních, bezpečnostních a hygienických požadavků
- zpracování výkazů a zadávání do interních systémů
- zajišťování zabezpečení nemovitého majetku a jeho kontrolu po kalamitních stavech počasí
- pracuje jako řidič - referent služebních motorových vozidel

ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: pružná pracovní doba, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, stravenky

PRVNÍ KONTAKT: emailem

Plat od:
21 710 - 31 820 Kč
Pracoviště:
Klatovy
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Kheilová
377 169 410
jitka#kheilova|uzsvm#cz







Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.