Všeobecní administrativní pracovníci

Fakturace, objednávky, vedení pokladny, komunikace se zákazníky, řešení pohledávek, zakkládání a evidencee smluv, zajištění plynulého chodu kanceláře, práce s programy POHODA, Inisoft, Evita, Res, MS Office.
Požadujeme: znalost anglického jazyka (základní)
Zam. výhody: 5 týdnů dovolené, občerstvení na pracovišti

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Hanetšlegrová
603 487 423
cb|ekopf#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Frýdek-MístekAXEL GROUP s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Specialisté analytici, metodici v oblasti politiky firem a veřejné správy

Karlovy VaryÚřad práce České republiky
od 25 280 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

NymburkDROBNÁ Petra - účetní kancelář
od 32 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

SokolovMěsto Sokolov
24 710 - 34 820 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ŠumperkDOLS-výroba Dveří, Oken, Listo
od 29 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoBYTASEN, spol. s r.o.
od 18 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.