Specialisté analytici, metodici v oblasti politiky firem a veřejné správy

Kontakt: Belblová Jana Mgr., tel.: 950 125 322

Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1
písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada/odborný rada – specialista pro
práci s osobami s migrační zkušeností v Oddělení zaměstnanosti Odboru zaměstnanosti a
EU Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Karlových Varech, se služebním
působištěm v Karlových Varech, ID 11003294.

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
. Poskytování odborného poradenství pro zprostředkování zaměstnání s ohledem na specifika
skupiny klientů s migrační zkušeností, včetně kariérového poradenství a tvorby
individualizovaných strategií.
. Provazování klientů na další služby ÚP ČR a služby dalších aktérů integrace.
. Spolupráce na tvorbě průzkumů o držitelích dočasné ochrany a dalších osobách s migrační
zkušeností.
. Zapojování služeb zaměstnanosti do existujících sítí spolupráce aktérů integrace, navazování
nových partnerství s relevantními aktéry na regionální úrovni.
. Odborná účast na platformách, poradách a konzultacích, odborná příprava prezentací, seminářů
a focus groups na regionální úrovni.
. Odborná spolupráce při aktualizaci adresáře regionálních služeb.
. Prezentace služeb zaměstnanosti směrem k široké veřejnosti, odborná spolupráce při vytváření
komunikační strategie a spolupráce na přípravě a realizaci aktivit (workshopy, prezentace, focus
groups) pro cílovou skupinu.
. Účast na vzdělávacích kurzech jako cílová skupina.
. Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených.
. Ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými
právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich
vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky.

Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 20. května 2024,
tj. v této lhůtě:

doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Karlových Varech, Závodní 385/98,
360 01 Karlovy Vary,
. podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
. podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu podatelna.kv@uradprace.cz, nebo
. podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID xgmzpcw.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/57294-78099805“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.




Plat od:
25 280 Kč
Pracoviště:
Karlovy Vary
Typ úvazku:
Práce na ŽL
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Jana Belblová
950 125 322


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

Frýdek-MístekFRIGO - V.A.T. TRANSPORT, s.r.
od 19 500 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Frýdek-MístekAXEL GROUP s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Frýdek-MístekX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Frýdek-MístekSIMON FM s.r.o.
od 20 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Frýdek-MístekZ + M Logistics, spol. s r.o.
7 388 - 12 313 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Frýdek-MístekZ + M Logistics, spol. s r.o.
7 388 - 12 313 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

od 46 500 KčTeplice Vaše harmonie, o.p.s.

Obchodní zástupci

od 48 000 KčBrno Atlas copco services s.r.o.

Lektoři a učitelé jazyků na ostatních školách

od 28 000 KčPraha Základní škola duhovka, s.r.o.

Učitelé a vychovatelé pro osoby se speciálními vzdělávacími potřebami

33 550 - 39 060 KčPříbram Výchovný ústav, střední škola

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

od 28 000 KčPlzeň Škoda transportation a.s.

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.