Všeobecní administrativní pracovníci

První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 9:00 - 14:00 hodin. Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici Technik plateb SVJ a BD (společenství vlastníků jednotek a bytová družstva), pokladní Náplň práce: Vede evidenci a provádí úhrady plateb za domy a byty (obecní i soukromé, vyhotovuje a provádí příkazy do banky, provádí evedenci faktur, podílí se na vedení pokladny, seznamuje se se zákony, vyhláškami, nařízeními související s výkonem pracovní pozice, plní další povinnosti vyplývající ze správy domů. POŽADUJEME: SŠ vzdělání znalost práce na PC - Word, Excel, WinDomy - výhodou. Výborné komunikační schopnosti, odolnost proti stresu, schopnost administrativní práce, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost. NABÍZÍME: Práci ve stabilní a zavedené firmě, v dobrém kolektivu. Pracoviště na pobočce Centrum, Cyrilská 3, Brno, nástup od 1.6.2024 Pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení, zkrácená prac. doba 6 hod/den Nástupní plat dle znalostí a praxe od 18.000,- Kč. Zaškolení, zapracování pod dohledem zkušeného pracovníka a další odborný růst. 5 týdnů dovolené + 4 dny zdravotní volno, stravenkový paušál, odměny dle Pracovního řádu. Možnost ubytování. Informace na tel. +420 513 030 600 (paní Miroslava Strnadová), nabídky a profesní životopisy zasílejte na e-mail: info@bytasen.cz nebo strnadova@bytasen.cz. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, zdravotní volno, školení a vzdělávání, odměny dle Pracovního řádu

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoOkresní soud Brno - venkov
21 300 - 23 510 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoSMS finance, a.s.
30 000 - 50 000 Kč

Úředníci v oblasti správy průmyslu a dopravy

BrnoJihomoravský kraj
25 280 - 37 170 Kč




Prohlédnuté pracovní nabídky

Hlavní stavbyvedoucí

od 40 000 KčPraha Hotes czech s.r.o.

Podlaháři a obkladači

od 180 KčOpava Libor sedláček

Číšníci a servírky

od 170 KčTrutnov Penzion poříčí s.r.o.

Svářeči

od 28 000 KčPelhřimov J. hradecký, spol. s r.o.

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?