Všeobecní administrativní pracovníci

Požadavky: řidičský průkaz sk. B, základy AJ, základy účetnictví, výborná znalost práce na PC. Náplň práce: osobní asistence jednateli společnosti., sekretářské práce, dohled nad obchodními případy, tvorba smluv, kontakt se zákazníky, telefonické i osobní jednání, zastupování jednatele. Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení. Možnost práce na plný nebo případně i na DPP. Nabízené výhody: služební automobil, telefon, notebook, týden dovolené navíc, dovolená v zahraničí. Zaslat životopis e-mailem, popř. se hlásit telefonicky

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

LiberecKABY podpora s.r.o.
21 300 - 25 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

LiberecHOME MAX s.r.o.
od 21 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

LiberecEUROSCOUT s.r.o.
od 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

LiberecSdružení TULIPAN, z.s.
od 7 988 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaANGEL HELPERS s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BřeclavOKRESNÍ SOUD V BŘECLAVI
21 800 - 27 260 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

SvitavyEUROLIMEX s.r.o.
od 10 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovTRINOM s.r.o.
35 000 - 45 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

BřeclavVězeňská služba České republik
28 000 - 38 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.