Všeobecní administrativní pracovníci

Nástup možný IHNED.

Náplň práce:
evidence faktur, připravené podklady dle potřeb, administrativa

Požadujeme:
znalost AJ - slovem i písmem; uživatelskou znalost Microsoft Office; řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič

Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: kariera@trinomprerov.cz

Plat od:
35 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Přerov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Petr Frühauf
kariera|trinomprerov#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaOPTIMIA sociální podnik s.r.o.
od 125 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaOPTIMIA sociální podnik s.r.o.
od 125 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaManuvia, a. s., organizační sl
od 32 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaALPEX AD Servis s.r.o.
od 116 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

OstravaRoman Repka
od 28 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Všeobecní administrativní pracovníci

22 000 - 30 000 KčPraha Pradum reality s.r.o.

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

od 22 000 KčProstějov Hopi s.r.o.

Řidiči autobusů v městské hromadné dopravě

40 000 - 52 000 KčPraha Arriva city s.r.o.

Obchodní referenti

27 000 - 30 000 KčLovosice Kos wire europe s.r.o.

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?