Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

Komunikativní ukrajinština, komunikativní čeština (přízvuk je akceptovatelný, čj včetně psaného projevu)
Trübenekr Jakub Ing., tel.: 733109901, e-mail: nabor@trautenberk.com
praxe v personalistice, komunikativnost, nadšení pro praci s lidmi.
Zaměstnanecké
výhody5): Multisport karta, snídaňové pátky, mobil, notebook, káva v neomezeném množství

Plat od:
23 000 - 33 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
20.11.2023
Obor a Profese:
HR specialista
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Jakub Trübenekr
733109901
nabor|trautenberk#com






Podobné nabídky práce

Personální referenti

Rychnov n. KněžnouPFERDA z.ú.
od 30 500 Kč

Personální referenti

TepliceStřední škola stavební a stroj
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

BřeclavDiakonie ČCE- středisko BETLÉM
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.