Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Místo výkonu práce: Tři Sekery 79, 353 01 Tři Sekery. Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za dlouhodobou nemoc) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: 6:00-12:00 h nebo 7:00-13:00 h. Náplň práce: samostatná příprava jídel. Požadujeme: praxe vítána (výhodou). Nabízíme: odměny, příspěvek na stravování z FKSP ve výši 50%, dopravní obslužnost z Mariánských Lázní vyhovující. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Plat od:
13 130 - 23 510 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
04.03.2024
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Iva Zahálková
774770577
skolatrisek|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

LiberecHotel Liberec s.r.o.
40 000 - 60 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

LiberecKoliba pod Ještědem s.r.o.
od 220 Kč

Šéfkuchaři v pohostinství

LiberecFRANKO & LUKAS , spol. s r.o.
od 45 000 Kč

Pomocní kuchaři

LiberecCOOLTURA group, s.r.o.
od 28 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

LiberecCOOLTURA group, s.r.o.
od 38 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Pomocní pracovníci ve výrobě jinde neuvedení

od 18 900 KčPohořelice Mb servis a služby s.r.o.

Grafici a výtvarníci v multimédiích

od 45 000 KčPraha Timur olevskiy

Grafici a výtvarníci v multimédiích

od 25 000 KčPraha Jnpb advokátní kancelář s.r.o.

Mistři a příbuzní pracovníci v chemii, farmacii a potravinářství

25 000 - 30 000 KčNáchod Pekárny a cukrárny náchod, a.s

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.