Personální referenti

Předpoklady pro výkon funkce a požadavky na uchazeče:
" vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
" praxe ve státní správě výhodou
" orientace v pracovněprávních předpisech
" prokazatelné zkušenosti a znalosti v oblasti personalistiky
" velmi dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování při jednání s lidmi
" samostatnost, spolehlivost, přesnost, schopnost týmové práce
" schopnost vysokého pracovního nasazení a ochota profesně se rozvíjet
" znalost práce na PC (WORD, EXCEL, OUTLOOK)
" trestní a morální bezúhonnost

Charakteristika pracovní pozice:
" zajišťování personální a platové agendy soudců a zaměstnanců
" vedení osobních spisů, agendy čerpání dovolených a absenčních karet
" příprava a organizace výběrových řízení na místa zaměstnanců
" zajišťování přihlášek do kvalifikačních kurzů pro protokolující úředníky
" zajišťování agendy spojené se studiem vyšších soudních úředníků vč. kvalifikančních dohod.
" vyhotovení měsíčních přehledů o plnění plánovaných a funkčních míst soudců a zaměstnanců KS v Brně.
Nabízíme:
" Pracovní poměr s tříměsíční zkušební dobou na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
" 5 týdnů dovolené, 5 dní sick days (indispoziční volno)
" Příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření ve stáří
" osobní rozvoj, účast na seminářích a vzdělávacích akcích.
Zájemci doručí osobně, poštou či elektronicky
" strukturovaný profesní životopis
" motivační dopis
" kopie dokladu o dosažení požadoveného vzdělání
" poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány

k rukám Mgr. Michala Piláta, personální oddělení KS v Brně, 601 95 Brno, Rooseveltova 648/16, dveře 040. V případě dalších dotazů se obracejte na Mgr. Michala Piláta, tel. 546 510 402, e-mail: MPilat@ksoud.brn.justice.cz.
Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.
K ústnímu pohovoru budou pozváni vhodní uchazeči na základě vyhodnocení zaslaných písemných podkladů. Termín bude sdělen v pozvánce zaslané na e-mailovou adresu zájemce.

Plat od:
23 390 - 34 370 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2024
Obor a Profese:
HR specialista
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Michal Pilát
546510402
MPilat|ksoud#brn#justice#cz






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrachaticeMĚSTO PRACHATICE
25 280 - 37 170 Kč

Personální referenti

Hradec KrálovéPTM Invest holding a.s.
od 26 500 Kč

Personální referenti

PrahaNeuvedeno
30 780 - 45 420 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

Jindřichův HradecSlatinné lázně Třeboň s.r.o.
40 000 - 47 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrachaticeŠINDELÁŘ SPEDITION s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?