Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce
Platové zařazení:
11 (dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě a č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, vše ve znění pozdějších předpisů).
Pracovní náplň:
- komplexní výkon personální agendy - personální správy organizace
- tvorba koncepce rozvoje personální správy v organizaci s rozsáhlou kvalifikační, profesní a organizační strukturou
- koordinace a zajišťování rozvoje oblasti organizačních vztahů, personalistiky, odměňování, přípravy a vzdělávání zaměstnanců
- zabezpečení získávání zaměstnanců, výběru zaměstnanců, přijímání a adaptace zaměstnanců
- zpracování podkladů pro odměňování zaměstnanců
- příprava a návrhy na rozmisťování a uvolňování zaměstnanců
- zajištění pracovních podmínek zaměstnanců - organizace pracovní doby, pracovní prostředí, ochranné pomůcky
- zastupování mzdové účetní
Vzdělání:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- případně střední vzdělání s maturitní zkouškou dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
- vzdělání ekonomického směru, ve veřejné správě nebo v oblasti andragogiky a řízení lidských zdrojů výhodou
- znalost personální agendy výhodou
Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady:
- znalost příslušné legislativy výhodou (zejména zákon č. 262/2006 Sb., č. 312/2002 Sb., Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. a č. 222/2010 Sb., zákon č. 128/2000 Sb. a zákon č. 553/1991 Sb., vše ve znění pozdějších předpisů
- praxe v personalistice a ve veřejné správě výhodou
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, pružnost, velmi dobré prezentační a komunikační schopnosti a organizační schopnosti
- výborná znalost práce na PC (v rozsahu MS Office),
- řidičské oprávnění skupiny "B"
Zaměstnancům nabízíme:
- stabilní zázemí a jistotu včetně pravidelného měsíčního příjmu
- dobré pracovní podmínky
- dovolenou v délce 25 dnů/200 hodin
- pružnou pracovní dobu
- příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na individuální vzdělávání (jazykové či jiné kurzy)
- bezúročné půjčky na vybavení domácnosti či pořízení nebo rekonstrukci bytu
Přihlášku s požadovanými doklady doručí zájemce v listinné podobě osobně, popřípadě zašle, na adresu:
Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu MěÚ Prachatice byla doručena nejpozději 07.05.2024 do 12:00 hod. Obálku označte "NEOTEVÍRAT - Výběrové řízení - "Personalista/Personalistka".
Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem nebo datovou schránkou), nebudou akceptovány.
Podrobnější informace podá:
Mgr. Luboš Šafránek, tajemník Městského úřadu Prachatice
telefon: +420 388 607 535, e-mail: lsafranek@mupt.cz
Marta Patrajová, pověřená zastupováním vedoucího odboru kanceláře starosty MěÚ Prachatice
telefon: +420 388 607 520, e-mail: mpatrajova@mupt.cz
Přihláška musí
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.