Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

Platové zařazení: 11 (dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě a č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, vše ve znění pozdějších předpisů). Pracovní náplň: - komplexní výkon personální agendy - personální správy organizace - tvorba koncepce rozvoje personální správy v organizaci s rozsáhlou kvalifikační, profesní a organizační strukturou - koordinace a zajišťování rozvoje oblasti organizačních vztahů, personalistiky, odměňování, přípravy a vzdělávání zaměstnanců - zabezpečení získávání zaměstnanců, výběru zaměstnanců, přijímání a adaptace zaměstnanců - zpracování podkladů pro odměňování zaměstnanců - příprava a návrhy na rozmisťování a uvolňování zaměstnanců - zajištění pracovních podmínek zaměstnanců - organizace pracovní doby, pracovní prostředí, ochranné pomůcky - zastupování mzdové účetní Vzdělání: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - případně střední vzdělání s maturitní zkouškou dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. - vzdělání ekonomického směru, ve veřejné správě nebo v oblasti andragogiky a řízení lidských zdrojů výhodou - znalost personální agendy výhodou Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady: - znalost příslušné legislativy výhodou (zejména zákon č. 262/2006 Sb., č. 312/2002 Sb., Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. a č. 222/2010 Sb., zákon č. 128/2000 Sb. a zákon č. 553/1991 Sb., vše ve znění pozdějších předpisů - praxe v personalistice a ve veřejné správě výhodou - pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, pružnost, velmi dobré prezentační a komunikační schopnosti a organizační schopnosti - výborná znalost práce na PC (v rozsahu MS Office), - řidičské oprávnění skupiny "B" Zaměstnancům nabízíme: - stabilní zázemí a jistotu včetně pravidelného měsíčního příjmu - dobré pracovní podmínky - dovolenou v délce 25 dnů/200 hodin - pružnou pracovní dobu - příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu - příspěvek na penzijní připojištění - příspěvek na individuální vzdělávání (jazykové či jiné kurzy) - bezúročné půjčky na vybavení domácnosti či pořízení nebo rekonstrukci bytu Přihlášku s požadovanými doklady doručí zájemce v listinné podobě osobně, popřípadě zašle, na adresu: Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu MěÚ Prachatice byla doručena nejpozději 07.05.2024 do 12:00 hod. Obálku označte "NEOTEVÍRAT - Výběrové řízení - "Personalista/Personalistka". Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem nebo datovou schránkou), nebudou akceptovány. Podrobnější informace podá: Mgr. Luboš Šafránek, tajemník Městského úřadu Prachatice telefon: +420 388 607 535, e-mail: lsafranek@mupt.cz Marta Patrajová, pověřená zastupováním vedoucího odboru kanceláře starosty MěÚ Prachatice telefon: +420 388 607 520, e-mail: mpatrajova@mupt.cz Přihláška musí

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrachaticeŠINDELÁŘ SPEDITION s.r.o.
od 25 000 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Personální referenti

PlzeňZákladní škola, Plzeň, Podmost
23 390 - 34 370 Kč

Personální referenti

Rychnov n. KněžnouPFERDA z.ú.
od 30 500 Kč

Personální referenti

TepliceStřední škola stavební a stroj
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.