HR SPECIALISTA | TACHOVSKO

Významná výrobní společnost na Tachovsku hledá nového kolegu/kolegyni, který by posílil jejich tým v personálním oddělení. Pokud máte zájem o práci v oblasti lidských zdrojů a rádi byste se podíleli na náboru a koordinaci zaměstnanců, neváhejte se ozvat.

Co vás na této pozici čeká:
Nábor a koordinace agenturních zaměstnanců do oddělení výroby
Komunikace s agenturami práce
Personální agenda související se vznikem, změnami a ukončováním pracovních poměrů zaměstnanců
Plánování rozvoje a školení zaměstnanců včetně přípravy školící dokumentace
Úzká spolupráce s HR managerem
Ostatní činnosti dle aktuálních potřeb HR odděleníZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Tachov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

SŠ nebo VŠ vzdělání
Praxe na obdobné pozici
Znalost pracovně-právní legislativy
Praxe s MS Office (zejména Excel)

Bonusy:

* Bonusy/prémie
* Mobilní telefon
* Notebook
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Flexibilní začátek/konec pracovní doby
* Stravenky/příspěvek na stravování
* Dovolená 5 týdnů
* Vzdělávací kurzy, školení
* Závodní stravování / stravenky
* Kafetérie

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
HR specialista
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
S#Svarcova#407001203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrachaticeMĚSTO PRACHATICE
25 280 - 37 170 Kč

Personální referenti

Hradec KrálovéPTM Invest holding a.s.
od 26 500 Kč

Personální referenti

PrahaNeuvedeno
30 780 - 45 420 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

Jindřichův HradecSlatinné lázně Třeboň s.r.o.
40 000 - 47 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrachaticeŠINDELÁŘ SPEDITION s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.