Úředníci cestovních kanceláří a agentur

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno absolvent/ka. Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Jedná se o samostatnou práci na pobočce, kdy provedete klienta celým nákupem zájezdu, proto je zde důležitá komunikativnost a příjemné vystupování. Požadujeme: - minimálně SŠ vzdělání s maturitou - ideálně praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu - orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu - znalost práce na PC - základní znalost angličtiny - příjemné vystupování, týmový duch - znalost rezervačního systému výhodou Nabízíme: - příjemný kolektiv - příjemné pracovní prostředí - zaškolení a zaučení (nemějte strach vždy si nějak poradíme) - zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let - dobré platové ohodnocení První kontakt na e-mail. adrese: blansko@invia.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Pracovníci cestovního ruchu (kromě průvodců)

LiberecCENTRUM BABYLON, a.s.
30 000 - 34 000 Kč

Úředníci cestovních kanceláří a agentur

Jindřichův HradecSport Ticket Travel s.r.o.
od 32 000 Kč

Pracovníci cestovního ruchu (kromě průvodců)

Karlovy VaryASTRA SPA s.r.o.
od 24 000 Kč

Pracovníci cestovního ruchu (kromě průvodců)

DěčínJUDr. Josef Janů
30 000 - 35 000 Kč

Úředníci cestovních kanceláří a agentur

PrahaEVROCOMP, spol. s.r.o.
od 22 000 Kč

Úředníci cestovních kanceláří a agentur

PrahaETCON TRAVEL s.r.o.
21 300 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.