Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem nebo telefonicky.

Hledáme někoho, kdo:
o Chce získat zkušenosti s poskytováním kvalitního a profesionálního zákaznického servisu prostřednictvím telefonu a e-mailu
o Má vynikající komunikační schopnosti a rád pracuje s různými typy zákazníků
o Se nebojí telefonovat a bude mít chuť se učit pracovat s našimi interními systémy
o Má chuť se dále vzdělávat a kariérně růst ve světě financí
o S námi bude chtít dlouhodobě spolupracovat, jsme jediné interní call centrum v naší společnosti

Co od Tebe očekáváme:
o Maturitní vysvědčení
o Plynulou češtinu nebo slovenštinu
o Uživatelskou znalost práce na PC
o Chuť do práce a týmového ducha.
o A vše ostatní Tě rádi naučíme

A my ti za to nabídneme:
o Stabilní pracovní místo v renomované společnosti
o Přátelský kolektiv všech věkových kategorií, kde si všichni tykáme
o Propracovaný systém zaškolení, podporu managera a zkušených kolegů
o HOME OFFICE 2 dny v týdnu (cca po 3 měsících, pokud jsi šikovný i dříve)
o Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 27 000,- Kč (s následným zvýšení na 30 000,- Kč obvykle po 4-6 měsících) + odměny na základě tvého výkonu (průměrná měsíční odměna je 7 000 - 10 000 Kč)

A širokou škálu benefitů, jakými jsou:
o Zkrácená pracovní doba pouze 37,5 týdně, dvousměnný provoz (8-16 hod, 12-20 hod. takže si zvládneš i dopoledne vyřídit, co potřebuješ)
o 32 dní placeného volna (30 dní dovolené + 2 dny placeného volna na dobrovolnické aktivity)
o Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 300 Kč měsíčně
o Systém Cafeterie s příspěvkem 1 000 Kč měsíčně (12 000 Kč/rok a za to už se dá pořídit hezký prodloužený víkend, Multisportka nebo penzijko)
o Kanceláře 5 minut pěšky od hlavního nádraží v Brně

Kde budeš pracovat?
Místo výkonu Tvé práce bude na pobočce v Brně: Masarykova 26-30, 602 00 Brno.

Zaujali jsme tě a rád bys věděl víc?
Pokud ano, zašli nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail: Kristyna.schulzova@provident.cz nebo se nám ozvi na tel. č. +420 606 799 094





Plat od:
27 000 - 54 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kristýna Schulzová
606 799 094
Kristyna#schulzova|provident#cz






Podobné nabídky práce

Sekretáři (všeobecní)

PrahaGLOBAL SYSTEMS, a.s.
21 000 - 23 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

ZnojmoAGRO Jevišovice, a.s.
30 000 - 33 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Brno-venkovSMERO, spol. s r.o.
25 000 - 28 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaExxonMobil Czech Republic, s.r
od 49 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

JeseníkAZTM Services, s.r.o.
od 19 500 Kč

Články ze světa práce


Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.