Sekretáři (všeobecní)

Na Fakultu zdravotnických studií, Katedru porodní asistence, perioperační péče a zdravotně sociální péče hledáme kolegu/kolegyni na pozici Sekretářka katedry. Náplň práce - zajišťování kompletní administrativní agendy katedry – informační, personální, organizační a evidenční práce, - zajišťování podkladů pro vedení porad a jednání, - administrativa spojená se studiem a vzdělávací činností na katedře, - práce s informačními systémy na univerzitě, - spolupráce při zajišťováni akademických obřadů fakulty. Požadované předpoklady - ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, - spolehlivost, důslednost, pečlivost, aktivní a samostatný přístup k práci, - příjemné vystupování, komunikativní dovednosti, - trestní a morální bezúhonnost. Nabízíme - zajímavou a pestrou práci v akademickém prostředí, - plný pracovní úvazek u stabilního zaměstnavatele (máme zájem o dlouhodobou spolupráci), - pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení, - možnosti dalšího vzdělávání, - mzdové zařazení dle Vnitřního mzdového předpisu Univerzity Pardubice. První kontakt výhradně emailem.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Sekretáři (všeobecní)

PrahaGLOBAL SYSTEMS, a.s.
21 000 - 23 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

ZnojmoAGRO Jevišovice, a.s.
30 000 - 33 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Brno-venkovSMERO, spol. s r.o.
25 000 - 28 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaExxonMobil Czech Republic, s.r
od 49 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

JeseníkAZTM Services, s.r.o.
od 19 500 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?