Přípravář - výdej nástrojů ze skladu (33 - 36.000 Kč)

Moderní společnost hledá pracovníka, který bude mít na starosti stav skladových zásob pro výrobu. Práce na ranní a odpolední směnu. Očekáváme již znalost nástrojů pro třískové obrábění.
* vedení skladového hospodářství v IS
* příprava nástrojů, nářadí a měřidel pro CNC výrobu
* výdej a příjem, vedení evidence
* zajišťování skladových zásob, reporty
* komunikace s dodavateli

Plat od:
33 000 - 36 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* SOU/SŠ strojní, popř. technická
* nutná praxe na obdobné pozici - položek je hodně
* znalost nástrojů a měřidel používaných pro třískové obrábění
* zkušenost s vedením skladového hospodářství
* ochota práce na 2 směny

Bonusy:

* smlouva na dobu neurčitou
* motivující mzdové ohodnocení
* příjemný- menší kolektiv pracovníků
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravné
* zázemí moderní firmy, firemní akce
* nástup možný ihned
* lokalita: Brno - město

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Logistika
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Petra Malcovská
+420 602 644 138
p#malcovska|jobscontact#cz






Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?