Vedoucí pracovních týmů v prodejnách

2.4.2024 - odpovědnost za svěřenou prodejnu,vedení zásob (objednávky,příjemky,slevy,odpisy), práce na pokladně a za obslužným pultem,doplňování a ošetřování zboží,kontrola záručních lhůt,kontrola správnosti cen. Min. vyučen, dvousměnný provoz. KONTAKT: Košková Marcela, tel.: 519 500 958, e-mail: kariera@jednota.cz. Místo výkonu práce: Valtice

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Prodavači potravinářského zboží

BřeclavPekařství Křižák s.r.o.
23 000 - 28 000 Kč

Prodavači textilu, obuvi a kožené galanterie

BřeclavBAKARA PLUS s.r.o.
od 21 300 Kč

Prodavači potravinářského zboží

BřeclavMP Krásno, a.s.
21 300 - 26 200 Kč

Prodavači smíšeného zboží

BřeclavJednota, spotřební družstvo v
26 000 - 30 000 Kč

Prodavači sportovních potřeb

BřeclavJiří Křivánek
10 000 - 14 000 Kč



Podobné nabídky práce

Prodavači potravinářského zboží

BenešovMaso - Třebovle s.r.o.
21 300 - 35 000 Kč

Prodavači potravinářského zboží

BenešovMaso - Třebovle s.r.o.
21 300 - 30 000 Kč

Obchodní zástupci

PardubiceClever Service s.r.o.
od 32 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?