Vedoucí odboru informatiky

Statutární město Olomouc

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2024/43
v souladu s § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

Více informací o společnosti naleznete na www.olomouc.eu.

Místo práce: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc

Přihláška – uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
• jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
• název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
• datum a vlastnoruční podpis uchazeče

K přihlášce je nutno přiložit:
• strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971,
• je možno přiložit Vaše představy o finančním ohodnocení a pracovních podmínkách

Lhůta pro podání přihlášky:
4. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)

Způsob podání přihlášky:
• poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
• datovou schránkou (ID: kazbzri),
• osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).

Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na personálním a právním.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit
nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Pracoviště:
okres Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

Kvalifikace:
• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu.
Obor:
• vzdělání v oboru IT, technické zaměření apod.
Praxe:
• praxe ve veřejné správě výhodou.
Jiné požadavky:
• zkušenosti s vedením kolektivu,
• zkušenosti s řízením IT projektů,
• schopnost strategického a koncepčního řízení provozu a rozvoje ICT v organizaci,
• praxe v oblasti analýz krátkodobých a dlouhodobých potřeb v oblasti IT,
• zkušenost s přípravou koncepčních, strategických nebo obdobných dokumentů,
• znalost problematiky ICT v oblasti výkonu státní správy a samosprávy výhodou,
• organizační, řídící a koncepční schopnosti,
• adaptabilita a analytické schopnosti,
• dobré komunikační schopnosti,
• znalost problematiky přípravy a realizace projektů na nákup nových technologií výhodou,
• dobrý přehled v oblasti síťové a serverové infrastruktury, rovněž tak v oblasti aplikačního prostředí výhodou,
• znalost anglického jazyka na komunikační úrovni výhodou,
• řidičský průkaz skupiny B výhodou,
• ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.

Náplň práce:

• zajišťuje plnění úkolů v samostatné působnosti magistrátu uložené úřadu radou nebo zastupitelstvem města v souladu s vymezenou působností odboru podle organizačního řádu,
• zodpovídá za provoz IT Magistrátu města Olomouce,
• zajišťuje rozvoj IT Magistrátu města Olomouce,
• zajišťuje koordinaci projektů vývoje informačních systémů, zpracování plánů, norem a postupů rozvoje IT,
• metodicky zodpovídá za procesy v oblasti informačních standardů (technických, aplikačních).

Nabízíme / benefity:

• 5 týdnů dovolené
• pružná pracovní doba
• příspěvek na stravné
• Flexi Passy
• 4 dny osobního volna (personal days) a 1 den osobního volna na dobrovolnickou činnost
• příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření
• příspěvek na volnočasové pohybové aktivity
• jistota, stabilita, perspektiva, spolehlivost a prestiž
• možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
• služební mobilní telefon a notebook
• příjemné pracovní prostředí
• účast na reorganizaci IT útvarů magistrátu (pod vedoucího odboru informatiky bude spadat jak „odbor informatiky“, tak „oddělení rozvoje IS/ICT“
• možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek

Platová třída: 13. platová třída (29.400 Kč – 43.370 Kč)

Pracovní poměr: doba neurčitá

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Státní a veřejná správa - Vedoucí odboru/oddělení
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Eva Grundová
+420224819391
egrundova|jobsystem#cz






Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.