Obsluha velínu/velitel směny (M/Ž) pro OC Šestka

Co říká M2C o pozici Máte chuť pracovat pro přední českou společnost v oblasti údržby, bezpečnosti a technologií? Přidejte se k nám a získejte profesní kvalifikaci a spoustu dalších zajímavých benefitů! Náplň práce: • Ostraha a ochrana majetku klienta • Pochůzková a dohledová činnost v rámci objektu • Koordinace návštěvníků • Obsluha bezpečnostních technologií – EPS, EZS, CCTV Požadavky: • Plnoletost • Trestní bezúhonnost • Znalost bezpečnostních technologií – VÝHODOU • Dobrá fyzická kondice Nabízíme: • Mzdu 147 Kč/h na HPP • Mzdu 150-155 Kč/h na DPP • Práci vhodnou i pro OZP • Kompletní uniformu a příspěvek na obuv • Možnost týdenních záloh • Zajištění zkoušky profesní kvalifikace • Možnost zajištění ubytovny • Příspěvek na stravování • Zvýhodněné volání O2 • MultiSport kartu • Výroční odměny • Happy days Zázemí stabilní společnosti, MZDA vždy včas Kontakt: Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku.
Vhodné pro: absolventy, OZP, důchodce,
Poznámka k platu: Hodinová mzda. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pracovníci ostrahy, strážní

PrahaCENTR GROUP, a.s.
od 19 500 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

PrahaBLESK Servis s.r.o.
od 22 000 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

Prahab.a. OKO 69 s.r.o
25 000 - 37 000 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

PrahaHBS spol. s r.o.
od 23 000 Kč




Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.