VEDOUCÍ ÚČTÁRNY| PŘEROV

Máš vzdělání ekonomického zaměření a zkušenosti z oblasti účetnictví? Nedělá ti problém vedení menšího týmu? Domluvíš se anglicky? Tak mi dej vědět!

Náplň práce:
- vedení menšího týmu účetních
- podílení se na vedení účetnictví společnosti
- podpora statutární účetní při vedení účetnictví české výrobní společnosti
- zpracovávání měsíčních a ročních účetních závěrek
- spolupráce napříč firmou
- nastavování metodik ve finanční a účetní oblasti
- implementace nového ERP SWZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Přerov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání ekonomického směru
- alespoň 3 roky praxe v oblasti účetnictví
- znalost účetních předpisů a daňové legislativy
- pokročilá znalost MS Excel
- komunikativní znalost AJ

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- týden dovolené navíc
- flexibilní pracovní doba
- možnost HO
- 13. plat
- dotované stravování
- příspěvek na penzijní spoření
- Multisport karta

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Hlavní účetní
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Olomouc (GR)
(+420) 584 108 780
E#Rozinkova#406131203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.