DISPONENT LOGISTIKY | HRÁDEK NAD NISOU | 45 000 KČ

Máte zkušenosti v logistice? Domluvíte se anglicky? Tak právě Vás hledám na pozici DISPONENT LOGISTIKY | HRÁDEK NAD NISOU | 45 000 KČ

- Komunikace se zákazníkem (doprava, odvolávky, reklamace)
- Zajištění doprav a dodávek
- Správa dat v SAPu
- Příjem zákaznických objednávek
- Příslušná administrativaZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání
- min. 2 roky praxe na obdobné pozici
- AJ na úrovni B2 - denní komunikace se zákazníky
- znalost SAP

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na dopravu
- Týden dovolené navíc
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Bonus za odpracované roky
- Příspěvek na stravování
- Vzdělávací školení a jazykové kurzy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Logistik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Liberec (GR)
(+420) 489 208 930
d#kozusnik#405678203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?