Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

Pouze pro OZP.
Náplň práce:
•Zajištění chodu prádelny.
•Přebírání a předávání zakázek.
•Komunikace se zákazníky.
•Výstupní kontrola prádla před předáním zákazníkovy.
•Udílení pokynů pracovníkům.
Očekáváme:
•Spolehlivost.
•Zodpovědnost.
•Důslednost a pečlivost.
•Schopnost pracovat samostatně, ale i v týmu.
•Komunikativnost.
Nabízíme:
•Přátelský kolektiv.
•Nástup možný ihned.
•Práce od pondělí do pátku.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, nápoje na pracovišti zdarma

Plat od:
15 000 Kč
Pracoviště:
Plzeň
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Vendula Herzingová
731 814 826
personal|hfj#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

BenešovMuzeum umění a designu Benešov
33 000 - 43 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

Hradec KrálovéKnihovna města Hradce Králové
od 28 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

Hradec KrálovéHKclean s.r.o.
od 26 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?