Řídící pracovníci v oblasti obchodu

- Praxe minimálně 5 let v oboru logistických a IT služeb na pozicích Sales Director, Business Development Manager
- Orientaci a znalosti v oblasti IT a logistických služeb
- Základní povědomí o principech vývoje softwaru
- Výborné komunikační a prezentační schopnosti
- Manažerské a vůdčí schopnosti
- Schopnost vyřešit problém a navrhnout vhodné řešení
- Organizační schopnosti a obchodní drive
- Reprezentativní vystupování
- Flexibilitu, smysl pro týmovou práci, samostatnost a pečlivost
- Velmi pokročilá znalost angličtiny slovem i písmem
- Velmi dobrá znalost ukrajinského, ruského a německého jazyka
- ŘP sk. B - aktivní řidič

Kontakt je možný POUZE e-mailem.

Plat od:
70 000 - 100 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Bankovní specialista
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Karel Lyčka
+420 777 296 116
Karel#lycka|meest#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti finančních služeb

ŠlapaniceMěsto Šlapanice
25 280 - 37 170 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaVSL SYSTÉMY /CZ/, s.r.o.
od 75 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti ostatních odborných služeb

Hradec KrálovéGenerální ředitelství cel
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?