Řídící pracovníci v oblasti ostatních odborných služeb

Pracovní náplň:
• zajišťování daňových exekucí v plném rozsahu
• soustavný a ucelený výkon prací při vymáhání nedoplatků na clech, daních, poplatcích, pokutách
a dalších příjmech veřejného rozpočtu (vyhledávací činnost, vystavování exekučních příkazů, ostatní
korespondence, práce se spisem aj.
• zajišťování daňových exekucí, s výjimkou prodeje movitých věcí a nemovitostí
• uplatňování pohledávek v insolvenčním řízení, veřejné dražbě a dědickém řízení
• příprava podkladů pro odpis nedoplatků pro nedobytnost a zánik nedoplatků
• příprava podkladů a spoluúčast při provádění místních šetření
• plnění dalších souvisejících úkolů dle pokynů nadřízených pracovníků
Požadavky:
Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Znalost práce na PC – Outlook, MS Office, internet.
Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost.
Dobré komunikační schopnosti.
Řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Čistý trestní rejstřík.
Zaměstnanecké výhody5):
Po zapracování možnost přiznání osobního příplatku.
Výkonnostní / cílové odměny.
5 týdnů dovolené + 5 dnů placeného volna.
Příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenkový paušál).
Osobní účet z fondu FKSP (sport, kultura, rekreace apod.).
U vybraných pozic možnost uplatnění home office a pružné pracovní doby.
Po splnění podmínek příspěvek na penzijní připojištění (nad rámec osobního účtu FKSP). -
Po splnění podmínek možnost získání bezúročné půjčky na bydlení a na vybavení
domácnosti.
Dotované rekreace a dětské tábory (nejen ve vlastních zařízeních).
Multisport karta dle zájmu zaměstnance (více informací k tomuto benefitu na
www.multisport.cz).
Interní i externí odborné vzdělávání (plně hrazené odborné semináře, školení aj.).

Plat od:
23 390 - 34 370 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Bankovní specialista
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Junková
PersonHK|cs#mfcr#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti finančních služeb

ŠlapaniceMěsto Šlapanice
25 280 - 37 170 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaVSL SYSTÉMY /CZ/, s.r.o.
od 75 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.