Odborní asistenti v administrativě

Kontakt: Lisá Veronika, e-mail: veronika.lisa@incomputer.cz Chtěl/a bys pracovat přímo pod vedením ředitelky v jedné z největších firem v e-commerce ve svém oboru? Jsme česká firma s 20letou historií, která se specializuje na prodej renovované výpočetní techniky v České republice a na Slovensku. Aktuálně hledáme kolegyni/kolegu na naši pražskou centrálu, který má týmového ducha, chuť s námi držet za jeden provaz a budovat silnou firmu na českém trhu. Jak bude vypadat Tvá náplň práce? " Denně budeš pracovat s čísly, zpracovávat data pro ředitelku a manažery " Čekají tě nestandardní úkoly, ale i denní rutina " Budeš písemně komunikovat se zahraničními dodavateli a s našimi českými i zahraničními partnery " Budeš kompletně zaštiťovat celou administrativu firmy " Tvá každodenní činnost se bude týkat práce v ERP systému Abra Gen a v Microsoft Office " Organizování schůzek, výběrových řízeních a reprezentace firmy při důležitých jednáních bude také tvoje náplň práce Co od Tebe budeme požadovat? " Naprosto zásadní je pečlivost, spolehlivost a schopnost samostatné práce " MS Office, zejména Word a Excel musí být tvůj kamarád " Znalost anglického jazyka minimálně pro základní domluvu " Analytické myšlení by ti nemělo být cizí " Praxe není nutná, ale vítána Co Ti nabízíme? " Skvělý kolektiv s přátelskou šéfovou, která má ráda otevřenou komunikaci " Různorodou a zajímavou práci, u které můžeš ukázat, co v tobě je " Motivační mzdové ohodnocení, odměny za výborné výsledky " Flexibilní pracovní dobu " Benefity ve formě sick days, vzdělávání, zaměstnaneckých nákupů, teambuildingových akcí a mnoho dalších " Moderní pracoviště, které je dobře dostupné jak MHD, tak i autem Odesláním životopisu či žádosti o zprostředkování zaměstnání souhlasíte se zpracováním Vašich osobních dat dle zákona č.101/2000 sb.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BrnoHookahteka s.r.o.
od 31 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Ústí nad OrlicíACE Trade spol. s r.o.
28 000 - 30 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
21 170 - 31 820 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Uherské HradištěSchlote-Automotive Czech s.r.o
220 - 282 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HavířovStřední škola technických obor
20 130 - 29 520 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Hrádek nad NisouMěsto Hrádek nad Nisou
30 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?