Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Náplň práce: každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy.
Pracovní doba 9 - 17 hodin, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře.

Plat od:
21 500 - 24 000 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2023
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Veronika Valešová
720 988 069
veronika#valesova|o2#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoTELEFONY.CZ s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaExxonMobil Czech Republic, s.r
od 49 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

JeseníkAZTM Services, s.r.o.
od 19 500 Kč

Pracovníci informačních služeb jinde neuvedení

Karlovy VaryKokiska s.r.o.
od 28 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

SemilyHOYA Lens CZ a.s.
od 21 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Karlovy VaryZákladní škola Hroznětín, okre
21 700 - 31 800 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?