Barmani a příbuzní pracovníci

1. kontakt TELEFONICKY, E-MAILEM - zasláním životopisu. Tel.: 606 071 466, e-mail: mojmir.dunaj@gmail.com
Vhodné i pro absolventy, osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ)

Plat od:
126 - 150 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2024
Obor a Profese:
Barman
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mojmír Dunaj
606 071 466
mojmir#dunaj|gmail#com






Podobné nabídky práce

Barmani a příbuzní pracovníci

PrahaLF Národní s.r.o.
od 21 300 Kč

Barmani a příbuzní pracovníci

PrahaEli´s Corner s.r.o.
od 21 300 Kč

Barmani

KolínHMT s.r.o.
od 250 Kč

Barmani a příbuzní pracovníci

PrahaKonul Group s.r.o.
od 21 300 Kč

Barmani

TrutnovCPI Hotels, a.s.
26 000 - 30 000 Kč

Barmani a příbuzní pracovníci

PrahaSugar Palace Op Co s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?