ÚČETNÍ s AJ

Vaše náplň práce
  • zpracování hotovostních plateb a příchozích šeků od zákazníků (kontrola, přiřazení k jednotlivým střediskům, řešení nesrovnalostí apod.)
  • správa a aktualizace zákaznických účtů
  • komunikace s jednotlivými svěřenými středisky a jejich přiřazenými zákazníky
  • úzká spolupráce napříč finančním oddělením
  • správa a řešení upomínek, podpora v řešení, navržení opatření

Váš profil
  • odpovídající vzdělání v oblasti ekonomiky a financí (SŠ/VŠ)
  • praxe na podobné pozici (účetní, fakturant/ka...)
  • AJ na komunikativní úrovni, min. B1 (denní ústní a písemná komunikace se zahraničními středisky)
  • SAP na uživatelské úrovni nutný

Naše nabídka
  • individuálně hodnocená mzda dle Vaší praxe a zkušeností
  • pružná pracovní doba (37,5h/týden)
  • 5 týdnů dovolené + 5 dní sick day
  • příspěvek na dojezd do zaměstnání
  • možnost využít závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • jazykové a odborné vzdělávání
  • služební cesty do zahraničí

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?