HLAVNÍ ÚČETNÍ| ZÁBŘEH| SLUŽEBNÍ VŮZ

Máš vzdělání v oblasti ekonomiky a zkušenosti jako hlavní účetní? Nedělá ti problém vedení menšího týmu a orientuješ se v daňovém systému?
Tak to by se ti tato nabídka mohla líbit!

Náplň práce:
- vedení menšího týmu účetních
- vedení účetní agendy
- sledování cash flow
- organizace účetních závěrek
- příprava a kontrola plateb
- reportingZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Olomoucký kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání v oblasti ekonomiky
- zkušenosti na obdobné pozici alespoň 3 roky
- znalost podvojného účetnictví a daňového systému
- zkušenosti s vedením lidí

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní doba
- služební vůz i k soukromým účelům
- příspěvek na stravování
- vzdělávací kurzy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Olomouc (GR)
(+420) 584 108 780
n#zemankova#406675203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.