Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

ZNALOST DALŠÍCH CIZÍCH JAZYKŮ VÝHODOU. SOUČÁSTÍ PRACOVNÍ NÁPLNĚ NA TÉTO POZICI JE VEDENÍ TÝMU VČETNĚ JEHO KAPACITNÍHO PLÁNOVÁNÍ, ROZVOJE, HODNOCENÍ PRACOVNÍHO VÝKONU A SDÍLENÍ ZNALOSTÍ. SPOLUPRÁCE S PRODUKTOVÝM TÝMEM A IMPLEMENTACE AGILNÍCH METOD PRÁCE.

KONZULTACE S UŽIVATELI, VEDENÍM, PRODEJCI TECHNIKY S CÍLEM VYHODNOTIT POŽADAVKY V OBLASTI ICT A URČIT TECHNOLOGICKÉ SPECIFIKACE PRO SPLNĚNÍ TĚCHTO POŽADAVKŮ.

Plat od:
25 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
18.12.2022
Obor a Profese:
Ředitel/manažer logistiky
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
ÖZGÜN YABALAK
773 030 318
yabalak|tabnomous#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

JeseníkJiří Marinka
38 000 - 43 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
70 000 - 90 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
80 000 - 90 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

PísekTommi CZ s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.