SUPPLY CHAIN MANAGER| AŽ 130 000| AUTOMOBIL

Máte praxi s vedením v oblasti logistiky a celkového supply chain? ERP systémy jsou pro Vás alfa a omega? Domluvíte se anglicky?
Dejte nám o sobě vědět!

Na pozici Supply Chain Managera jsou vašimi úkoly:
- Vést tým zaměstnanců oddělení logistiky, nákupu a plánování cca 10 přímých podřízených
- Efektivně řídit logistické procesy (plánování, dohled, podpora, korekce)
-Management skladového zásobování (příjem, sklad, expedice)
-Zajišťovat efektivitu nastavených procesů v logistice, eliminace rizik
-Komunikace s dodavateli
-Komunikace napříč odděleními
-Dohled nad dodržováním firemních a logistikckých standardůZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
100 000 Kč
Pracoviště:
Chomutov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Komunikativní AJ
- Praxe ve vedení na obdobné pozici
- Praxe z mezinárodního prostředí
- Znalost práce v ERP systémech

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* Roční bonusy 15%
* Automobil
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní pojištění
* Benefitní karty
* Odměny za kaizeny
* Zvýhodněné tarify pro zaměstnance
* Věrnostní bonusy
* Další vzdělávání
* Možné školení v zahraničí
* Bezplatné kurzy AJ

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Ředitel/manažer logistiky
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Usti nad Labem (GR)
(+420) 417 662 810
J#Macakova#407061203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

JeseníkJiří Marinka
38 000 - 43 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
70 000 - 90 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oborech příbuzných dopravě a logistice

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
80 000 - 90 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti logistiky

PísekTommi CZ s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?