Obchodní referenti

1. kontakt e-mailem: kariera@scenario.cz

Asistent/ka obchodního oddělení

Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme obchodní tým o další kolegy, kteří budou mít na starost své portfolio klientů jak stávajících, tak i nových. Zákazníci jsou výhradně komerční firmy, státní správa a samospráva.

Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.

Co budete mít na starost:
- Denní telefonická a emailová komunikace se zákazníky. Zjišťování jejich potřeb, ověřování spokojenosti s již dodanými produkty i představení nových produktů a služeb.

Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Prozákaznické cítění
- Chuť učit se novým věcem
- Dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
- Komunikační dovednosti
- Pozitivní přístup
- "Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví

Co nabízíme?:
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou italskou kávu
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- Úvazek: 30-40 hodin týdně

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na kariera@scenario.cz. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.

Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Plat od:
15 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Čestmír Černý
kariera|scenario#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení

BrnoGenerální finanční ředitelství
23 860 - 33 970 Kč

Obchodní referenti

KroměřížAEV, spol. s r. o.
27 000 - 40 000 Kč

Ostatní zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení

BrnoGenerální finanční ředitelství
23 860 - 33 970 Kč

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

OlomoucRPSC ideas s.r.o.
od 25 000 Kč

Obchodní referenti

OstravaNIARA s.r.o.
od 28 000 Kč

Ostatní zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení

BrnoGenerální finanční ředitelství
23 860 - 33 970 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.