Řídící pracovníci v oblasti informačních technologií a činností

Kontakt: e-mail: jitka.honzakova@ibs-sro.com

Znalost anglického jazyka slovem i písmem (aktivní znalost)
Znalosti dalších cizích jazyků výhodou
Součástí pracovní náplně na této pozici je vedení týmu včetně jeho kapacitního plánování, rozvoje, hodnocení pracovního výkonu a sdílení znalostí.
Spolupráce s produktovým týmem a implementace agilních metod práce.
Konzultace s uživateli, vedením, prodejci techniky s cílem vyhodnotit požadavky v oblasti ICT a určit technologické specifikace pro splnění těchto požadavků. Formulování a řízení strategií, politik a plánů pro informační a komunikační technologie (ICT); řízení výběru a instalace zdrojů ICT a poskytování školení uživatelům; řízení činností ICT, analýzy pracovního toku, stanovení priorit, vytváření standardů a stanovení termínů; dohled nad bezpečností systémů ICT; přidělování, prověřování, řízení práce systémových analytiků, programátorů a jiných pracovníků v ICT oblasti; posouzení využívání a požadavků na ICT v organizaci, doporučení ke zlepšení, např. upgrade hardwaru a softwaru; přípravu a dohled nad plněním rozpočtů, kontrolu výdajů a zajišťování efektivního využívání zdrojů; zavádění a řízení provozních a administrativních postupů; dohled nad výběrem, školením a výkonem pracovníků;

Plat od:
162 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
27.04.2022
Obor a Profese:
Technický ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Honzáková
jitka#honzakova|ibs-sro#com







Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.