Mistři a příbuzní pracovníci v ostatní výrobě

První kontakt:
Krejčíková Dagmar, Pospíšilová Markéta, tel.: 321 579 051, Po - Pá 8 - 15 hod
e-mail: kariera@spel.cz
osobně: po předchozí telefonické domluvě.

Pro nově vznikající výrobní závod na zpracování plechu, do nového a moderního pracovního prostředí v průmyslové zóně Kolín-Ovčáry, hledáme kolegu/kolegyni na pozici "Mistr logistiky".

Pracovní náplň:
Řídí, koordinuje a kontroluje práci svých podřízených, řídí a kontroluje správné zacházení s technickým vybavením skladu. Zodpovídá za úsek skladování, příjem, expedici a zásobování výroby materiálem. Zajišťuje provedení fyzických inventur. Kontroluje dodržování interních pravidel a předpisů BOZP a PO. Podílí se na procesu zlepšování a implementace změn. Vede evidenci vratných obalů dbá o udržování pořádku ve skladě. Spolupracuje s odděleními napříč společností.

Očekáváme:
SOU, SŠ vzdělání
Pracovní zkušenosti z obdobné pracovní pozice
Koordinace práce
Dobré organizační a komunikační schopnosti, aktivní přístup
Znalost práce na PC - MS Office
Schopnost vést a řídit skupinu lidí
Praxi s řízením skladu výhodou
Průkaz VZV - výhodou.

Nabízíme:
Silné zázemí úspěšné a stabilní společnosti
Samostatnou pracovní pozici ve stále se rozrůstající společnosti
Práci na zajímavých technických projektech
Profesní růst a pravidelné vzdělávání, školení a kurzy
Moderní pracovní prostředí a stabilní pracovní kolektiv
Jistotu pracovní smlouvy s možností pracovat na dobu neurčitou, první smlouva na 1 rok
Pravidelný měsíční příjem a možnost dalších prémií, 13.plat
Příspěvek na stravování
Nástup možný září 2024 (dle dohody možný nástup dříve).




Plat od:
40 000 - 65 000 Kč
Pracoviště:
Kolín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2024
Obor a Profese:
Mistr
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Dagmar Krejčíková
321 579 051
kariera|spel#cz







Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?