Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Základní pracovní činnosti:
" Přejímání zboží, materiálu, kontrola dodacích listů a dalších dokumentů doprovázejících zboží, materiál.
" Ukládání, kontrola (vstupní a výstupní kontrola) a skladování zboží, materiálu.
" Příprava expedice materiálu, zboží podle rozpisů.
" Vyskladnění, vychystávání a expedice zboží, materiálu.
" Obsluha manipulační techniky a technologických zařízení.
" Organizace a dohled při nakládce a vykládce materiálu, zboží.
" Aktualizace údajů o zásobách, vedení záznamu o pohybu zásob a přehledu o zásobách zboží, materiálu.
" Hospodaření s vratnými obaly. Likvidace odpadu (balící folie, papír, kartony aj.), jeho následné správné uložení na určené místo.
" Vedení předepsané evidence a provádění inventarizací u jednotlivých položek.
" Nakládání s odpadem a zajištění úklidu skladových prostor.

Požadujeme:
pracovitost, spolehlivost, odpovědnost, samostatnost, hmotná odpovědnost, ovládání počítače pro běžné kancelářské práce, numerická způsobilost

Kontaktovat e-mailem personalni@rdrymarov.cz, telefonicky 554252205 (pracovní dny 11-14) nebo osobně (čtvrtek 8-11 v administrativní budově společnosti RD Rýmařov).

Plat od:
23 400 Kč
Pracoviště:
Bruntál
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ludmila Mlčáková
554252205, 602539323
personalni|rdrymarov#cz







Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?