Ostatní pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

Jen pro OZP.
Požadujeme:
" Čistý trestní rejstřík
" Spolehlivost a dochvilnost
" Zkušenost s vedením malého kolektivu lidí
" Uživatelská znalost PC
Výhodou je praxe v ostraze (certifikát), zkušenosti s EPS.

Náplň práce:
" Práce na PC
" Evidence a kontrola (vozidel, osob)
" Obsluha kamerových systémů
" Komunikace s manažerem ostrahy a vedoucím objektu
" Obsluha EPS
" Vedení malého kolektivu lidí
" Organizační schopnosti
Zaměstnanecké výhody:
Příplatky za ID, příspěvek na dopravu, dotované stravování, benefitní karta










Plat od:
25 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Plzeň
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Strážný/hlídač
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Smržová
800 205 206 (9-14 h)
nabor|bbs#eu







Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?