INŽENÝR KVALITY SQA | AJ nebo NJ

Kvalitáři pozor! Máte komunikativní znalost AJ či NJ? Orientujete se v systému řízení kvality a zkratky jako PPAP,G8D či FMEA vám nejsou cizí?

Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis!

Hledáme inženýra DODAVATELSKÉ KVALITY, který bude mít na starosti:
- Hodnocení dodavatelů
- Přípravu a provádění auditů
- Tvorbu FMEA
- Řešení dodavatelských reklamací
- Komunikaci s dodavateli ohledně kvality
- Reporting vedeníZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Jihočeský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ nebo VŠ vzdělání
- Komunikativní angličtina nebo němčina
- Zkušenosti na obdobné pozici
- Znalost nástrojů kvality
- Znalost práce na PC

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- Dotované stravování
- Flexibilní pracovní doba
- Výkonnostní prémie, prémie za přítomnost
- Příspěvky na životní popř. penzijní připojištění
- Příspěvky na ubytování nebo dojíždění
- Silná podpora jazykového a profesního vzdělávání

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Kvalitář
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ceske Budejovice (GR)
(+420) 389 502 940
A#Jancurova#406995203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.