Pracovníci ostrahy, strážní

z:12.4.2024

Náplň práce: Pochůzky po areálu skladu, zajištění ostrahy a ochrany majetku, dodržování bezpečnostních předpisů, spolupráce s Policií ČR, evidence kamiónů, až 12-ti hod. směny ranní i noční. Práce s tabletem.

Požadujeme: Čistý výpis z Rejstříku trestů, věk nad 18 let, dobrou pracovní morálku, příjemné vystupování, spolehlivost a zodpovědnost, flexibilitu, praxe a certifikát strážného výhodou.

Nabízíme: Práci ve stabilní společnosti na HPP i na DPP, odměny za záchyty, pomoc při zajištění certifikátu strážného, zaškolení. Nástup možný IHNED.
Vhodné také pro OZZ s adekvátním zdravotním stavem.

Prosíme NECHODIT na pracoviště, kontaktní osoba se tam nenachází.
Prvotní kontakt je nutný telefonicky Po-Pá 8:00 - 16:00 hod., tel. 734 881 684, nebo na e-mail: nabor2.centrum@protektia.cz.

Plat od:
19 500 Kč
Pracoviště:
Nový Jičín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Pracovník ostrahy
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lenka Hanušová
734 881 684
Nabor2#centrum|protektia#cz







Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?