Vedoucí obchodního týmu - stavební obor

Vaše náplň práce
  • Vedení menšího obchodního týmu (2-3 obchodníci)
  • Strategické řízení a rozvoj obchodního týmu v oblasti venkovní a interiérové zeleně, zelených střech, vertikálních zelených stěn, mechových obrazů a facility managementu
  • Vlastní akviziční činnost a starost o VIP klienty
  • Odpovědnost za naplněný finanční plán a marketingovou strategii
  • Spolupráce s dalšími útvary v rámci společnosti (rozpočtář, facility manager, vedoucí provozu)
  • Působení v rámci Brna a jeho okolí

Váš profil
  • Zkušenosti na obdobné pozici (segmentu stavebnictví, facility management, apod.) - podmínkou
  • Prokazatelné obchodní výsledky (obrat, zefektivnění procesů)
  • Schopnost stabilizovat a motivovat svěřený tým
  • Schopnost přicházet s kreativními nápady, schopnost empatie vůči potřebám klientů
  • Alespoň komunikativní znalost anglického jazyka
  • Dobrá znalost MS Office

Naše nabídka
  • Zajímavá a pestrá práce (každý den jiná činnost)
  • Udržitelné projekty pro české i mezinárodní firmy
  • Přátelský kolektiv nadšených odborníků.
  • 13. mzda
  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost občasné práce z domova
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Moderní kanceláře s výbornou dopravní dostupností
  • Flexibilní pracovní doba

Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • Zkušenosti na obdobné pozici (segmentu stavebnictví, facility management, apod.) - podmínkou
  • Prokazatelné obchodní výsledky (obrat, zefektivnění procesů)
  • Schopnost stabilizovat a motivovat svěřený tým
  • Schopnost přicházet s kreativními nápady, schopnost empatie vůči potřebám klientů
  • Alespoň komunikativní znalost anglického jazyka
  • Dobrá znalost MS Office

Bonusy:

  • Zajímavá a pestrá práce (každý den jiná činnost)
  • Udržitelné projekty pro české i mezinárodní firmy
  • Přátelský kolektiv nadšených odborníků.
  • 13. mzda
  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost občasné práce z domova
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Moderní kanceláře s výbornou dopravní dostupností
  • Flexibilní pracovní doba

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Prodej a obchod, Stavebnictví a reality: Project Manager
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jan Petříček
+420725475371
j#petricek|trenkwalder#com






Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?