Key Account Manager /warehousing - skladování

Vaše náplň práce
  • hledání nových obchodních příležitostí s cílem nabízení hi-tech skladovacích prostor
  • zajištění podkladů pro řešení individuálních potřeb zákazníků
  • spolupráce s oddělením logistiky a dalšími týmy (solutions, analytika, WH, projekty atd.)
  • budování dlouhodobých a stabilních vztahů se stávajícími i novými zákazníky
  • vyhodnocování obchodních příležitostí, monitoring a analýza trhu
  • reporting obchodnímu řediteli

Váš profil
  • zkušenost se získáváním obchodních příležitostí v oblasti skladování
  • orientace na zákazníka, proaktivní přístup
  • vynikající prezentační a komunikační dovednosti, organizační schopnosti
  • reprezentativní vystupování
  • aktivní znalost AJ slovem i písmem
  • znalost práce na PC (Excel, MS Office)

Naše nabídka
  • služební auto i pro soukromé účely
  • 25 dnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • benefity formou Cafeterie (pravidelné odměny a odměny za odpracované roky)
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • zaměstnanecké slevy na divadlo, finanční služby, cestování LeoExpress
  • zvýhodněné mobilní tarify
  • firemní fitness a relaxační zóna
  • akce pro zaměstnance

Pokud Vás pozice zaujala, zašlete mi prosím Váš životopis. Těším se na Vaše reakce.

Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • zkušenost se získáváním obchodních příležitostí v oblasti skladování
  • orientace na zákazníka, proaktivní přístup
  • vynikající prezentační a komunikační dovednosti, organizační schopnosti
  • reprezentativní vystupování
  • aktivní znalost AJ slovem i písmem
  • znalost práce na PC (Excel, MS Office)

Bonusy:

  • služební auto i pro soukromé účely
  • 25 dnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • benefity formou Cafeterie (pravidelné odměny a odměny za odpracované roky)
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • zaměstnanecké slevy na divadlo, finanční služby, cestování LeoExpress
  • zvýhodněné mobilní tarify
  • firemní fitness a relaxační zóna
  • akce pro zaměstnance

Pokud Vás pozice zaujala, zašlete mi prosím Váš životopis. Těším se na Vaše reakce.

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Prodej a obchod
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Miroslava Lugué
m#lugue|trenkwalder#com






Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?