SAMOSTATNÁ FINANČNÍ ÚČETNÍ (M/Ž)

Vaše náplň práce
  • účtovací operace v oblasti finančního, provozního a investičního účetnictví
  • úzká spolupráce se Specialistou controllingu nebo Ředitelem společnosti
  • kompletní provádění inventarizace a odpisu majetku
  • aktualizace a vedení účetních knih
  • komunikace s kontrolními orgány státní správy
  • evidence pohledávek a závazků
  • kooperace s bankovními a pojišťovacími institucemi (peněžní operace, správa účtů, kontrola plateb...)
  • účtování faktur
  • vedení pokladny
  • příprava podkladů pro účetní uzávěrky, statistiky pro vedení

Váš profil


  • vzdělání v oboru (finance, ekonomika...)
  • praxe na pozici finanční samostatné účetní min. 3 roky
  • zkušenost s daňovou problematikou
  • uživatelská znalost MS Office, zvláště pokročilá znalost MS Excel
  • aktivní řidič/ka sk. B

Naše nabídka
  • mzda dle Vaší praxe a zkušenosti od 50 000 CZK
  • bonusy ke mzdě
  • flexibilní pracovní doba a možnost využití HO
  • občerstvení na pracovišti
  • 5 týdnů dovolené + 3 dny sick days
  • pracoviště v Plané u Č. Budějovic

 

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu





Články ze světa práce


Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?