Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Služba zahrnuje zejména: Zajišťuje agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění v rozsahu své působnosti. Provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů. Zajišťuje činnosti, které jsou nedílnou součástí správy daní, zejména vede registrační řízení a s ním související postupy při správě daní (vyhledávací činnost, místní šetření, postup k odstranění pochybností atd.), v rozsahu své působnosti k tomu provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů a vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení. Přijímá podklady a provádí registraci daňových subjektů, včetně změn a ověření údajů sdělených daňovým subjektem, případně údaje doplňuje. Podílí se na přípravě stanovisek při postupování opravných a dozorčích prostředků. Výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení. Přihlášky zasílejte nejpozději do 1.4.2024 dle požadavků na stránkách Finanční správy.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 23 860 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

České BudějoviceGenerální finanční ředitelství
od 27 080 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

České BudějoviceGenerální finanční ředitelství
od 27 190 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

PrahaGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
od 25 280 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Ústí nad OrlicíGenerální finanční ředitelství
21 710 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti daní

Havlíčkův BrodGenerální finanční ředitelství
od 27 190 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?