Řídící pracovníci v oblasti informačních technologií a činností

Straková Tereza, tel.: +420 272 078 142, e-mail: Tereza.strakova@ab-inbev.com plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, analytické a technické dovednosti podmínkou, zkušenosti v oblasti service design, IT service management a podpory uživatelů v rámci IT Service Desk/help desk. Zkušenosti s projektovým managementem jsou výhodou. Komunikační dovednosti, silné organizační schopnosti jsou potřeba. Technické dovednosti: PowerBI ,Microsoft Office (Excel, Power Point, Outlook), ServiceNow, Nexthink Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na stravování, příspěvek na sport, možnost práce z domova, půlroční bonus

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Řídící pracovníci v oblasti technického rozvoje

PrahaCarimond Invest a.s.
50 000 - 65 000 Kč

Výrobní a techničtí náměstci (ředitelé) v průmyslové výrobě

PrahaNobo Automotive Systems Czech
od 70 000 Kč




Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?