První kontakt e-mailem.• Pokročilé řešení problémů: Poskytování odborné technické podpory pro složitétechnické problémy s hlubokými znalostmi a odbornými znalostmi. Spolupracujte sezákazníkem, abyste získali podrobné informace.• Odbornost na produkty a služby: Rozvíjejte a udržujte hluboké znalosti o technologiidetekce plynu a požáru. Podpora Tier1 s k vyřešení případu v rámci SLA. Budete říditvčasnou identifikaci, vyšetřování, řešení, analýzu hlavních příčin a replikacitechnických problémů.• Bod eskalace: Slouží jako bod eskalace pro inženýry úrovně 1, když se setkají snáročnými problémy. Eskalujte problém s týmem pro inženýrství a kvalitu za účelemdalší analýzy a nápravných opatření. Spolupracujte s mezifunkčními týmy naefektivním řešení problémů.Následujíci zkušenosti jsou vítany:- Zkušenosti s implementací softwaru (buď prostřednictvím praktických pracovníchzkušeností nebo univerzitních projektů)- Znalost osvědčených postupů vývoje SW a vývojového cyklu SW- Zkušenosti s prací v týmu- Pokročilá úroveň angličtinySouhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou a modrou kartou.