Pracovníci ostrahy, strážní

- Ostraha Domová seniorů Burešov
- Obchůzky objektů (max 5 za směnu), monitorování EPS, Kontrola tlakových nádob,
- Práce v příjemném kolektivu,

Práce v příjemném a moderním pracovním prostředí, stabilní zaměstnání se stabilním příjmem.

Telefonický kontkat je možný v pracovní dny 8:00-17:00.

Plat od:
135 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
13.03.2024
Obor a Profese:
Pracovník ostrahy
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Lukáš Slota, MBA
773 999 106
Slota|saveti#cz







Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.