Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

Gorokhov Danylo, tel.: 774 126 537, e-mail: info@dobrydent.cz

Základní znalost anglického jazyka, ruského a ukrajinského jazyka.
Uvítáme vzdělání v lékařském oboru.

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Danylo Gorokhov
774 126 537
info|dobrydent#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

NáchodMěsto Náchod
22 000 - 30 000 Kč

Písaři

ZlínKRAJSKÝ SOUD V BRNĚ
21 800 - 27 260 Kč

Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

OlomoucVojenská nemocnice Olomouc
24 100 - 31 820 Kč

Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

Česká LípaNemocnice s poliklinikou Česká
22 000 - 25 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

Nový JičínMěsto Příbor
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.