Nákupčí

Co Vás čeká: plánování nákupu materiálu a zboží, komunikaci s dodavateli, dopravci; předpovědi potřeb nákupu dodavatelům; zodpovědnost za kvalitu dodávek; zodpovědnost za výši a obrátkovost skladových zásob; správa kmenových dat sortimentu.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: aktivní znalost AJ slovem i písmem; min. SŠ vzdělání; pracovní zkušenosti na obdobné pozici výhodou; organizační a komunikační schopnosti, schopnost týmové práce; vysoké pracovní nasazení, schopnost práce pod stresem.

Co Vám můžeme nabídnout: zajímavou práci v dynamickém kolektivu, týden dovolené navíc, zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky.

Plat od:
35 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Náchod
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ivana Lukášová
491 413 315
ivana#lukasova|batist#com






Podobné nabídky práce

Nákupčí

SvitavyREHAU Automotive, s.r.o.
od 32 000 Kč

Nákupčí

Jablonec nad NisouTEDOM a.s.
30 000 - 35 000 Kč

Nákupčí

PřerovAstron Buildings s.r.o.
35 000 - 50 000 Kč

Nákupčí

JihlavaJIHLAVAN, a.s.
40 000 - 50 000 Kč

Nákupčí

PrahaGEP Czech Republic s.r.o
od 110 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?